Är du både en tävlingsinriktad person som drivs av att kunna påverka din egen lön och välja dina egna arbetspass? Har du tidigare erfarenhet av arbete med service eller kundtjänst? Då är det här en tjänsten för dig! Proffice söker just nu ett antal kundtjänstmedarbetare som ska arbeta med inkommande samtal i kundtjänst mot privatkund!

Du kommer att starta uppdraget med en introduktionsutbildning på fyra veckor där du får utbildning i samtalsmetod och systemkunskap för att få rätt förutsättningar i arbetet. I din roll som kundtjänstmedarbetare kommer du att vara behjälplig för både befintliga och potentiella kunder som har ringt in för att få en del av din tid. Ditt fokus kommer att vara att finna en lösning på kundens problem på ett snabbt och smidigt sätt utan att tumma på kvalitén i servicenivå. Det kommer även att finnas goda möjligheter till merförsäljning och utökat erbjudande i samtalen, där det blir din uppgift att hitta den bästa tänkbara lösningen.

I arbetsuppgifterna ingår bland annat:

  • Besvara och hitta lösningar på kundens problem
  • Erbjuda excellent service utifrån kundens behov
  • Registrera ärenden i ärendehanteringssystem
  • Direkt problemlösning med användaren i telefonen med hjälp av datorn
  • Besvara mail
Anställningen är en timanställning som påbörjas den 26 september med fyra veckors utbildning förlagd på både vardagar och helger. Vi ser att du som söker är student eller har en annan huvudsaklig sysselsättning. Under kommande terminer bör du kunna jobba minst 32h/månad. Schemaläggning sker 14 dagar innan och är flexibelt på så sätt att du väljer tiderna själv utifrån din tillgänglighet i en onlineportal. Kundtjänsten tar emot samtal mellan kl. 08-21 på vardagar och kl. 09-18 på helger.

Du som söker tjänsten ska ha genomgått gymnasieutbildning och ha en god förmåga att kommunicera i såväl tal som skrift. Vi ser gärna att du har erfarenhet av kundbemötande/service i någon form sedan tidigare och det är meriterande med telefonvana. Det är även önskvärt att du har ett intresse för service och teknik samt en god datorvana. Du tycker dessutom om att skapa goda relationer och lösa kundens problem. Som person är du positiv och ansvarstagande. Du motiveras av uppsatta mål, högt tempo och en stark teamkänsla.

Vi söker dig med en hög servicekänsla och förmåga att kunna sätta dig in i kundens behov för att kunna erbjuda passande lösningar. Sammantaget innebär arbetet främst att ge teknisk support för inkommande ärenden via telefon.

Proffice erbjuder dig möjlighet att utveckla din kompetens och att arbeta som konsult i ett spännande och mycket väletablerat företag. Hos oss finns goda karriärmöjligheter och för rätt person finns möjligheter till förlängning.

Proffice är ett av Nordens största bemannings- och rekryteringsföretag med över 10 000 anställda på omkring 80 kontor i Norden. Som konsult hos Proffice är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver detta får du dessutom en konsultchef som hjälper dig i ditt val av uppdrag och ger dig möjlighet att forma din karriär så som du vill. Som konsult hos oss får du alltså en mängd karriärmöjligheter, du möter olika företagskulturer och får erfarenhet från många branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV.

Uppdragsgivare: Proffice Partner Solution AB

Ort: Stockholm

Omfattning: Timanställning

Sista ansökningsdag: Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För mer information se: http://nyheter365.se/proffice/studentjobb

Välkommen med din ansökan! www.proffice.se

KEEP IMPROVING
Proffice är ett av Nordens största specialistföretag inom uthyrning, rekrytering och omställning.

Med engagemang och lyhördhet hjälper vi människor och företag att hitta lösningar för att utvecklas.