Tycker du om att möta nya utmaningar och tänka utanför ramarna? Brukar du vara den som hjälper vänner och familj när de stöter på tekniska problem i vardagen? Då har vi det perfekta jobbet för dig! Proffice söker just nu flera nya talanger till Telias supportteam.

Som supportmedarbetare möts du ständigt av nya utmaningar och du får chansen att sätta din problemlösningsförmåga på prov. Du får också möjligheten att utvecklas inom kundservice och bredda din tekniska kompetens. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av att ta emot inkommande samtal, förstå kundens problem och utifrån det göra felsökningar för att hitta lämpliga lösningar.

För att trivas i rollen ser vi att du är:

• Nytänkande
• Pedagogisk
• Serviceinriktad
• Problemlösande

Om du dessutom har en gymnasieexamen, datorvana och erfarenhet inom service är det här det rätta jobbet för dig! Din förmåga att översätta tekniska termer och förklaringar till ett vardagligt språk som kunden förstår kommer att få dig att lyckas utmärkt i rollen.

För att trivas i rollen bör du vara nytänkande och tycka om att prata med olika människor varje dag. Vi ser även att du har en gymnasieexamen, datorvana och gärna erfarenhet inom service. Som person är du pedagogisk och har en god förmåga att översätta tekniska termer och förklaringar till ett vardagligt språk anpassat efter kunden. Du tycker om att ha en stor variation i ditt arbete och att få arbeta med problemlösning.

Uppdraget är på heltid med start i november. Du kommer att vara anställd av Proffice och uthyrd som konsult till Telia. Som heltidsanställd arbetar du på ett flexibelt schema, både dagtid, kvällar och helger. Tjänsten inleds med en gedigen betald utbildning för att du ska känna dig trygg i din roll. Du kommer att ha en teamledare och kompetenscoach och erbjudas möjlighet att bredda din kompetens med kontinuerlig uppföljning inom teknik, tjänster, personlig effektivitet och kundbemötande. Som supportmedarbetare ingår du i ett team som präglas av framåtanda, högt tempo, mycket bra stämning och som har ett stort fokus på kunddialog.

Låter det här som något för dig? Då hoppas vi att du skickar in din ansökan redan idag! Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post (på grund av Personuppgiftslagen), men gärna frågor. Ansök därför via länken nedan.

Uppdragsgivare: Proffice Partner Solutions AB

Ort: Stockholm

Anställningsform: Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning.

Omfattning: Heltid - vi har öppet årets alla dagar, vilket innebär möjlighet till både dagtid, kvälls- och helgpass.

Sista ansökningsdag: 2016-10-31. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Sofia Lindroth | sofia.lindroth@proffice.se |

Kvalifikationer:
Gymnasieexamen, mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift samt datorvana. Tidigare erfarenhet av kundservice och/eller försäljning är meriterande, men inget krav.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Organisations-/företagsbeskrivning:
Proffice är ett av Nordens största bemannings- och rekryteringsföretag med över 10 000 anställda på omkring 80 kontor i Norden. Som konsult hos Proffice är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver detta får du dessutom en konsultchef som hjälper dig i ditt val av uppdrag och ger dig möjlighet att forma din karriär så som du vill. Som konsult hos oss får du alltså en mängd karriärmöjligheter, du möter olika företagskulturer och får erfarenhet från många branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV.