Dfind IT söker nu för kunds räkning en IT-administratör/applikationsupport. Man kommer att arbeta med daglig support hos vår kund men enklare uppdrag inom IT som installationer och guidning i applikationerna. Man kommer att vara gränssnittet mellan användarna och kundens IT-avdelning vad gäller hårdvara, mjukvara och service för både PC och iOS.

Uppdragsgivare: Dfind IT

Ort: Göteborg

Omfattning: Heltid, minst sex månader med möjlighet till förlängning

Sista ansökningsdag: 2016-09-30. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: carolina.klockare.gullesjo@dfind.se

Kvalifikationer:

Vi söker dig som har ett par års relevant arbetslivserfarenhet

Du har minst en kandidatexamen eller likvärdig arbetslivserfarenhe.

Vidare så har du tillräckliga kunskaper inom IT-applikationer och infrastruktur.

Om du har kunskap inom designapplikationer är det ett stor plus.

Du behöver vara flytande i engelska, både i skrift och tal. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och söker någon som är service minded, pedagogisk och duktig på att samarbeta. Du behöver vara trygg i dina kunskaper och ge ett förtroendeingivande intryck.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Organisations-/företagsbeskrivning:

Dfind IT är ett rekryterings- och konsultföretaget som erbjuder en omväxlande karriär som konsult inom IT. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden.

Hos oss har du möjlighet att utveckla din kompetens och bygga CV genom olika uppdrag hos våra kunder samtidigt som du får stöd och vägledning från din konsultchef. Dessutom erbjuder vi bland annat webbaserade IT-utbildningar och kompetensutvecklande seminarier.

Självklart har vi också kollektivavtal och förmåner som försäkringar, friskvårdsbidrag, företagshälsovård och rabatt på träningskort.

Välkommen till oss för en omväxlande och trygg karriär som IT-konsult.