Är du precis i början av karriären och letar efter en utmaning där du får utvecklas och lära dig nya saker? Gillar du att hitta lösningar och hjälpa andra människor med olika problem och frågeställningar? Skulle du vilja vara med och leverera service i världsklass där vi alltid kan hitta ett erbjudande i varje samtal? Då ska du ansöka om möjligheten att bli en del av Proffice supportteam!

Nu finns möjligheten att bli vår nästa talang inom service genom uppdraget som supportmedarbetare via oss. Tjänsten innebär massor av olika möjligheter och för rätt person kan det här vara första steget mot en fantastisk karriär hos vår kund. Som supportmedarbetare kommer du att arbeta med att skapa och upprätthålla relationer till nya och befintliga kunder genom inkommande samtal. Kunderna ringer in med olika frågor och funderingar och din roll är att hitta den bästa lösningen för varje enskild kund. Den fartfyllda miljön på Kundservice innebär att ingen dag är den andra lik och gillar du att få stöd och pepp från dina kollegor så kommer du att trivas utmärkt i rollen!

För att lyckas i rollen inleder vi varje uppdrag med en fyra veckor lång utbildning där vi går igenom de system, samtalsmetodik, enklare felsökningar, bemötande, produkter, kampanjer och erbjudanden. Allt för att du ska ha de optimala förutsättningarna för att leverera kundservice i världsklass! Som kundtjänstmedarbetare gäller det att du är entusiastisk och professionell och har förmågan att peppa och motivera andra. Har du tidigare arbetat i motiverade team så kommer du att känna igen dig på den här arbetsplatsen! Vi tror också att det underlättar om du är en person som är van att ta ansvar och egna initiativ – alltid med ett leende på läpparna.

Ett krav för tjänsten är att du har avslutad gymnasieutbildning och datorvana. Vi ser det som meriterande om du har tidigare erfarenhet av försäljning, service, kundtjänst och/eller bemötande av olika typer av människor. Sist men inte minst ser vi att du är en nyfiken person som vill utvecklas!

Låter det här som något för dig? Då hoppas vi att du skickar in din ansökan redan idag! Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post (på grund av Personuppgiftslagen), men gärna frågor. Ansök därför via länken nedan.

Uppdragsgivare: Proffice Partner Solutions AB

Ort: Sundsvall

Anställningsform: Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning.

Omfattning: Heltid - vi har öppet årets alla dagar, vilket innebär möjlighet till både dagtid, kvälls- och helgpass.

Sista ansökningsdag: 2016-10-31, observera att tjänsten kan komma att tillsättas tidigare, så ansök gärna redan idag.

För information: Kontakta Jonathan Ottosson, jonathan.ottosson@proffice.se, observera att vi endast tar emot ansökningar via vårt rekryteringssystem, ansök på www.proffice.se

Kvalifikationer:
Gymnasieexamen, mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift samt datorvana. Tidigare erfarenhet av kundservice och/eller försäljning är meriterande, men inget krav.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Organisations-/företagsbeskrivning:
En människa arbetar i snitt cirka 10 000 dagar under sitt yrkesverksamma liv. På Proffice tycker vi att alla dagar är lika viktiga. Vi är en modern arbetsplats med flera hundra olika yrken. Hos oss finns det många vägar att gå. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

På Proffice är du en del av något större där du kan bidra till utveckling både hos våra kunder och i samhället. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort – utöver allt detta dessutom fler möjligheter att forma din karriär så som du vill.

Keep improving.